A A A K K K
людям із порушенням зору
Комунальне некомерційне підприємство Буської міської ради "Буська центральна районна лікарня"

ДК 021:2015 «50420000-5 – Послуги з ремонту і технічного обслуговування медичного та хірургічного обладнання» (Послуга з ремонту лабораторного аналізатора)

Дата: 03.02.2023 15:54
Кількість переглядів: 48

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру

бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі

(відповідно до пункту 41 постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне

використання державних коштів» (зі змінами))

1. Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань,

його категорія: Комунальне некомерційне підприємство Буської міської ради «Буська центральна районна лікарня», 80500, Україна, Львівська обл., місто Буськ, вулиця Львівська, 77

2. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): ДК 021:2015 «50420000-5 – Послуги з ремонту і технічного обслуговування медичного та хірургічного обладнання» (Послуга з ремонту лабораторного аналізатора)

3. Ідентифікатор закупівлі:                      UA-2023-02-03-010418-a

4. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:

технічне обслуговування медичного та хірургічного обладнання – 1 послуга

            Для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним вимогам  у складі тендерної пропозиції надати:

      1 . Гаранійний лист та сертифікати інженерів в підтвердження того, що послуги будуть  надаватися згідно методики та стандартів виробника  сервісними інженерами, що пройшли навчання на базі виробника, спеціалізовані тренінги  та мають  досвід по проведенню ремонту і технічному обслуговуванню даного обладнання.

      2. Гарантійний лист, що послуги  технічного (сервісного)  обслуговування   аналізаторів    будуть надані протягом двох робочих днів з моменту отримання учасником – виконавцем заявки від Замовника).

      3. Гарантійний лист ро те, що виконавець послуг несе відповідальність за дотриманням своїм представником вимог з охорони праці, пожежної безпеки при виконанні робіт на території Замовника.

       4.  Гарантійний лист, про те, що стабільність та надійність послуги підтверджується Виконавцем гарантією якості. Гарантійний термін на надані послуги    буде складати не менше 12 місяців. 

       4. Гарантійний лист, що оплата послуг здійснюється по факту виконаної роботи та перевірки її якості  на підставі Акта виконаних робіт, з попозиційною вказівкою  переліку виконаних робіт.

       6. Гарантійний лист про те, що вартість послуг буде  включати прямі витрати   накладні витрати, прибуток, який планується одержати при виконанні договору та усі податки та збори, що сплачуються або мають бути сплачені стосовно запропонованих послуг.

      7. Гарантійний лист про забезпечення якості виконаних послуг. В разі надання послуг невідповідної якості Виконавець зобов'язується усунути недоліки за власний рахунок.

Послуги з технічного обслуговування будуть забезпечувати:

-     гарантований робочий стан обладнання;

-     безпеку функціонування обладнання для працівників Замовника, які будуть використовувати дане обладнання в роботі, завдяки обслуговуванню сертифікованими фахівцями згідно норм та правил підприємства-виробника;

-     запобігання виходу з ладу обладнання завдяки технічному нагляду та проведенню сервісних робіт;

- проведення робіт щодо технічного огляду та ремонту на основі вимог і рекомендацій технічної і експлуатаційної документації для даного  виду техніки.

10. Пропозиція подана на весь комплекс робіт з технічного огляду та ремонту та на весь перелік техніки (обладнання).

11. Виконавець передбачив   механізм оперативної заміни  критичних позицій, у випадку виявлення  дефекту після надання послуги: у випадку раптового виходу з ладу обладнання, включеного до договору.

12.Учасник  підтверджує можливість надання послуг з ремонтування та технічного обслуговування, належної якості та в терміни, визначені Документацією та пропозицією. На підтвердження надано оригінал листа від офіційних дистриб’юторів обладнання, що підлягає ремонту та технічному обслуговуванню, яким підтверджується можливість надання послуг з ремонту та технічного обслуговування предмету закупівлі, належної якості та в терміни, визначені Документацією та пропозицією Учасника. Лист включає можливість заміни деталей обладнання, що вийшли з ладу на запчастини того ж виробництва, що й обладнання. А також назву Учасника, назву предмета закупівлі відповідно до оголошення про проведення процедури закупівлі та ідентифікатор закупівлі.

Відповідність пропозиції технічним вимогам підтверджується шляхом надання інформації за формою:

Таблиця відповідності технічним вимогам

 

 

п/п

Перелік послуг зазначений Замовником

Перелік послуг запропонований Учасником

Одиниця виміру

Кількість

послуг

Можливість виконання зазначених послуг (так/ні)

Профілактичне сервісне та технічне обслуговування аналізатора Abacus Junior 30

 

 

Загальна діагностика

 

шт.

1

 

 

Калібрування та проведення контролю якості

 

шт.

1

 

 

Перевірка відтворюваності результатів вимірювання

 

шт.

1

 

 

Заміна дисплея виводу інформації

 

шт.

1

 

 

 

Очікувана сума на ремонт медичного обладнання , грн.

28 000,00 грн

Загальна вартість пропозиції з , без ПДВ, грн.

 

 

 

 

 

5. Обґрунтування розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі:

Очікувана вартість предмету закупівлі розрахована методом порівняння ринкових цін,

а саме визначення очікуваної вартості на підставі даних ринку на момент вивчення ринку та

з урахуванням принципу здійснення публічних закупівель максимальна економія,

ефективність та пропорційність.

Очікувана вартість предмета закупівлі – 28 000,00 з ПДВ

Джерело фінансування: кошти НСЗУ

 

 

 

 

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень