ДК 021:2015:98310000-9 - Послуги з прання і сухого чищення (Прання медичної білизни)
КНП "Буська ЦРЛ"
Код ЄДРПОУ: 01997633
Адреса: м. Буськ вул. Львівська, 77
ОБҐРУНТУВАННЯ
технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення
(відповідно до пункту 41 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами))
Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником: ДК 021:2015:98310000-9 - Послуги з прання і сухого чищення (Прання медичної білизни)
Очікувана вартість та/або розмір бюджетного призначення: 320 000.00 грн. з ПДВ
Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-02-12-010676-a
Кількість: 1 послуга
Термін надання послуг: до 31.12.2024 року.
Місце надання послуг: 80500, Україна, Львівська область, м. Буськ, вул. Львівська, 77
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі
Детальна інформація щодо технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі:
№ |
Найменування послуги |
Одиниця виміру |
Кількість |
1. |
Прання медичної білизни |
кг |
8 000 |
Замовник забезпечує приймання послуг за кількістю та якістю через уповноваженого представника та здійснює оплату наданих Виконавцем послуг у кількості, строки та за цінами відповідно до умов пропозиції Учасника та договору про закупівлю.
Виконавець отримує забруднену медичну білизну для прання в окремих пакетах з маркуванням відповідного відділення та повертає її замовнику після надання послуг.
Після надання послуг оформляються три екземпляри акту приймального контролю якості та кількості наданих послуг, два з яких передаються Виконавцю, а один залишається уповноваженому представнику Замовника.
Ціни на послуги щодо прання та хімічного чищення виробів повинні бути вказані з урахуванням витрат на придбання миючих засобів, комунальних платежів, сплати всіх податків, зборів і обов’язкових платежів та усіх витрат на прання, крохмалення та прасування, а також транспортування чистої та брудної білизни Замовника.
Прийом білизни до прання та видача чистої білизни проводиться на території лікарні два рази в тиждень з 10.00 до 13.00.
Чиста (випрана) білизна повинна бути попрасована, складена, в герметично запакованих пакетах з маркуванням відповідного відділення та датою видачі замовнику. транспортуватись в чистих герметично запакованих прозорих мішках, що захищають їх від забруднення.
Ціни на послуги щодо прання та хімічного чищення текстильних і хутряних виробів повинні бути вказані з урахуванням витрат на придбання миючих засобів, комунальних платежів, сплати всіх податків, зборів і обов’язкових платежів та усіх витрат на прання, крохмалення та прасування, а також транспортування чистої та брудної білизни Замовника.
Термін виконання замовлення не повинен перевищувати 24 години з моменту подачі заявки на прання Замовником.
Якість прання повинна відповідати нормативно-технічній документації (стандартам) та вимогам санітарного законодавства.
Учасник зобов’язаний надати у складі пропозиції перелік відповідних засобів, що будуть використовуватись під час надання послуг та на підтвердження належної якості таких засобів необхідно надати в складі своєї пропозиції тендерних торгів копію (копії) висновку (висновків) санітарно-епідеміологічної експертизи щодо засобів побутової хімії, які будуть використовуватися учасником при наданні послуг з прання білизни, або декларацію про відповідність, або сертифікат якості
Пральня Учасника повинна мати приміщення для забрудненого майна, для миючих, оздоблювальних і відбілюючих матеріалів, сушарню і пральне відділення, розбирання і зберігання чистої білизни та інші необхідні структурні підрозділи.
Якість прання повинна відповідати нормативно-технічній документації (стандартам) та вимогам СЕС.
Особливі умови:
- Технологічний процес обробки медичної білизни в пральні повинен включати: підготовчі операції приймання, сортування, комплектування виробничих партій; підготовка води і рідких миючих розчинів, які подаються автоматичною системою дозування; дезінфекція; прання білизни (прання, нейтралізація, полоскання); віджимання; сушіння білизни; прасування; усунення браку прання; видача медичної білизни Замовнику (Учасник зобов’язаний надати у складі пропозиції Замовнику детально розписану методику прання та оброблення медичної білизни, а щодо автоматичного дозування миючих та дезінфікуючих середників – опис системи та перелік програм що використовуються в технологічних процесах).
- Прання та хімічне чищення білизни включає в себе: прання; підсинювання; крохмалення; прасування; обробку гнійної та закривавленої білизни, згідно з вимогами СЕС.
- Технологічний процес повинен передбачати можливість прання білизни в розчинних мішках типу Біоблок (або еквівалент) білизни інфекційних хворих, забруднену кров’ю та іншими біологічними виділеннями. (Учасник зобов’язаний надати у складі пропозиції Замовнику опис технологічної можливості прання білизни в розчинних мішках, а також гарантійний лист від виробника мішків про їх постачання в необхідній кількості, якості відповідно до умов тендерної документації з зазначенням ідентифікатора закупівлі та висновок СЕС ).
- Забезпечення обов’язкової наявності в технології прання операційної медичної білизни дезінфекційного засобу з ензимними складовими та використання відповідно до методичних рекомендацій (Учасник зобов'язаний надати у складі пропозиції належні копії гарантійних листів товаровиробника на своєчасне постачання якісного дезінфікуючого засобу).
- У разі неякісного прання білизни Учасником має здійснюватись повторне прання та чищення білизни за власний рахунок (Учасник зобов'язаний надати у складі пропозиції відповідний гарантійний лист).
- У разі пошкодження випраної медичної білизни має здійснюватись заміна пошкодженої медичної білизни на якісну, рівноцінну медичну білизну або відшкодування вартості пошкодженої білизни, згідно складеного акту при прийомці білизни, в разі пошкодження (Учасник зобов’язаний надати у складі пропозиції відповідний гарантійний лист).
- Випрана та оброблена медична білизна повинна передаватись Замовнику в упаковці, яка буде забезпечувати її цілісність, збереження її якості під час транспортування. Термін виконання замовлення не повинен перевищувати 24 години (Учасник зобов’язаний надати відповідний гарантійний лист).
*всі посилання на торговельну марку, фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника слід читати як «аналог та/або еквівалент».
Очікувана вартість предмета закупівлі: розрахунок очікуваної вартості предмета здійснюється замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі з урахуванням Наказу Мінекономіки від 18.02.2020 р. №275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» із змінами від 07.04.2020 р. №649.
Замовником проаналізовано інформацію про ціни з таких джерел:
- цінові пропозиції постачальників;
- інформацію про ціни з сайту: https://prozorro.gov.ua/