A A A K K K
людям із порушенням зору
Комунальне некомерційне підприємство Буської міської ради "Буська центральна районна лікарня"

ДК 021:2015:98310000-9 - Послуги з прання і сухого чищення (Прання медичної білизни)

Дата: 19.02.2024 13:11
Кількість переглядів: 2

КНП "Буська ЦРЛ"

Код ЄДРПОУ: 01997633

Адреса: м. Буськ вул. Львівська, 77

 

ОБҐРУНТУВАННЯ

технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення

(відповідно до пункту 41  постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами))

      Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником: ДК 021:2015:98310000-9 - Послуги з прання і сухого чищення (Прання медичної білизни)

Очікувана вартість та/або розмір бюджетного призначення: 320 000.00 грн. з ПДВ

Ідентифікатор закупівлі:  UA-2024-02-12-010676-a

 Кількість:  1 послуга

 Термін надання послуг: до 31.12.2024 року.

 Місце надання послуг: 80500, Україна, Львівська область, м. Буськ, вул. Львівська, 77

 

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі

Детальна інформація щодо технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі:

Найменування послуги

Одиниця виміру

Кількість

1.

Прання медичної білизни

кг

8 000

Замовник забезпечує приймання послуг за кількістю та якістю через уповноваженого представника та здійснює оплату наданих Виконавцем послуг у кількості, строки та за цінами відповідно до умов пропозиції Учасника та договору про закупівлю.

Виконавець отримує забруднену медичну білизну для прання в окремих пакетах з маркуванням відповідного відділення  та повертає її замовнику після надання послуг.

Після надання послуг оформляються три екземпляри акту приймального контролю якості та кількості наданих послуг, два з яких передаються Виконавцю, а один залишається уповноваженому представнику Замовника.

Ціни на послуги щодо прання та хімічного чищення виробів  повинні бути вказані з урахуванням витрат на придбання миючих засобів, комунальних платежів, сплати всіх податків, зборів і обов’язкових платежів та усіх витрат на прання, крохмалення та прасування, а також транспортування чистої та брудної білизни Замовника.

Прийом білизни до прання та видача чистої білизни проводиться на території лікарні два рази в тиждень  з 10.00 до 13.00.

Чиста (випрана) білизна повинна бути попрасована, складена, в герметично запакованих пакетах з маркуванням відповідного відділення та датою видачі замовнику. транспортуватись в чистих герметично запакованих прозорих  мішках, що захищають їх від забруднення.

Ціни на послуги щодо прання та хімічного чищення текстильних і хутряних виробів  повинні бути вказані з урахуванням витрат на придбання миючих засобів, комунальних платежів, сплати всіх податків, зборів і обов’язкових платежів та усіх витрат на прання, крохмалення та прасування, а також транспортування чистої та брудної білизни Замовника.

Термін виконання замовлення не повинен перевищувати 24 години з моменту подачі заявки на прання Замовником.

Якість прання повинна відповідати нормативно-технічній документації (стандартам) та вимогам санітарного законодавства.

Учасник зобов’язаний надати у складі пропозиції перелік відповідних засобів, що будуть використовуватись під час надання послуг та на підтвердження належної якості таких засобів необхідно надати в складі своєї пропозиції тендерних торгів копію (копії) висновку (висновків) санітарно-епідеміологічної експертизи щодо засобів побутової хімії, які будуть використовуватися учасником при наданні послуг з прання білизни, або декларацію про відповідність, або сертифікат якості

Пральня Учасника повинна мати приміщення для забрудненого майна, для миючих, оздоблювальних і відбілюючих матеріалів, сушарню і пральне відділення, розбирання і зберігання чистої білизни та інші необхідні структурні підрозділи.

Якість прання повинна відповідати нормативно-технічній документації (стандартам) та вимогам СЕС.

Особливі умови:

  1. Технологічний процес обробки медичної білизни в пральні повинен включати: підготовчі операції приймання, сортування, комплектування виробничих партій; підготовка води і рідких миючих розчинів, які подаються автоматичною системою дозування; дезінфекція; прання білизни (прання, нейтралізація, полоскання); віджимання; сушіння білизни; прасування; усунення браку прання; видача медичної білизни Замовнику (Учасник зобов’язаний надати у складі пропозиції Замовнику детально розписану методику прання та оброблення медичної білизни, а щодо автоматичного дозування миючих та дезінфікуючих середників – опис системи та перелік програм що використовуються в технологічних процесах).
  2. Прання та хімічне чищення білизни включає в себе: прання; підсинювання; крохмалення; прасування; обробку гнійної та закривавленої білизни, згідно з вимогами СЕС.
  3. Технологічний процес повинен передбачати можливість прання білизни в розчинних мішках типу Біоблок (або еквівалент) білизни інфекційних хворих, забруднену кров’ю та іншими біологічними виділеннями. (Учасник зобов’язаний надати у складі пропозиції Замовнику опис технологічної можливості прання білизни в розчинних мішках, а також гарантійний лист від виробника мішків про їх постачання в необхідній кількості, якості відповідно до умов тендерної документації з зазначенням ідентифікатора закупівлі та висновок СЕС ).
  4. Забезпечення обов’язкової наявності в технології прання операційної медичної білизни дезінфекційного засобу з ензимними складовими та використання відповідно до методичних рекомендацій (Учасник зобов'язаний надати у складі пропозиції належні копії гарантійних листів товаровиробника на своєчасне постачання якісного дезінфікуючого засобу).
  5.  У разі неякісного прання білизни Учасником має здійснюватись повторне прання та чищення білизни за власний рахунок (Учасник зобов'язаний надати у складі пропозиції відповідний гарантійний лист).
  6. У разі пошкодження випраної медичної білизни має здійснюватись заміна  пошкодженої медичної білизни на якісну, рівноцінну медичну білизну або відшкодування вартості пошкодженої білизни, згідно складеного акту при прийомці білизни, в разі пошкодження (Учасник зобов’язаний надати у складі пропозиції відповідний гарантійний лист).
  7. Випрана та оброблена медична білизна повинна передаватись Замовнику в упаковці, яка буде забезпечувати її цілісність, збереження її якості під час транспортування. Термін виконання замовлення не повинен перевищувати 24 години (Учасник зобов’язаний надати відповідний гарантійний лист).

*всі посилання на торговельну марку, фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника слід читати як «аналог та/або еквівалент».

 

Очікувана вартість предмета закупівлі: розрахунок очікуваної вартості предмета здійснюється замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі з урахуванням Наказу Мінекономіки від 18.02.2020 р. №275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» із змінами від 07.04.2020 р. №649.

Замовником проаналізовано інформацію про ціни з таких джерел:

- цінові пропозиції постачальників;

- інформацію про ціни з сайту:  https://prozorro.gov.ua/


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень