Турбіна одноразова з паперовим мундштуком (код ДК 021:2015: 33120000-7 - Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання)
КНП "Буська ЦРЛ"
Код ЄДРПОУ: 01997633
Адреса: м. Буськ вул. Львівська, 77
ОБҐРУНТУВАННЯ
технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення
(відповідно до пункту 41 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами))
Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником: Турбіна одноразова з паперовим мундштуком (код ДК 021:2015: 33120000-7 - Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання)
Очікувана вартість та/або розмір бюджетного призначення: 26 400.00 грн. з ПДВ
Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-03-29-007588-a
Кількість: 4 уп. (№60)
Строк поставки товару: до 31.12.2024 року(включно)
Місце поставки товару: 80500, Україна, Львівська область, м. Буськ, вул. Львівська, 77
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі
Детальна інформація щодо технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі:
№ |
Код НК 024:2023 |
Код за ДК 021:2015 |
Узагальнене найменування предмета закупівлі |
Технічні вимоги |
Кількість |
Відпові-дність (зазначити так/ні) |
|
1 |
44545- Одноразовий загубник для дихального апарату |
33120000-7 Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання |
Турбіна одноразова з паперовим мундштуком |
Точність об’єму: +/- 3% або 50 мл Точність потоку: +/- 5% або 200 мл/с Внутрішній діаметр: 30 мм Пакування: індивідуальне В 1 упаковці 60 шт. Назва приладу до якого використовується: Spirolab, Spirodoc, Spirolab III, Spirobank II, Spirobank G, Spirotel, MiniSpir, Spirobank Smart, Spirobank Oxi |
уп. |
4 |
|
1. Запропонований учасником товар повинен бути зареєстрований в Україні та/або дозволені для введення в обіг та/або експлуатацію (застосування) відповідно до законодавства. Ця вимога в тендерній пропозиції засвідчується шляхом надання:
1.1. завіреної копії декларації про відповідність/ сертифікату про відповідність або копії документів, що підтверджують можливість введення в обіг та/або експлуатацію (застосування) товару за результатами проходження процедури оцінки відповідності згідно вимог технічного регламенту або листа-роз’яснення щодо надання інших документів, які підтверджують можливість введення в обіг;
1.2. копії з оригіналу затвердженої належним чином інструкції з використання, або витягу з інструкції з використання запропонованого виробу, або витягу з технічного опису запропонованого виробу, або іншого пояснювального (стосовно характеристик запропонованого виробу) документу в якому б зазначалося підтвердження необхідних технічних вимог зазначених в таблиці.
2. Учасник повинен підтвердити можливість поставки запропонованого ним Товару в необхідній кількості та необхідної якості в терміни, визначені цією Документацією та пропозицією Учасника (надати гарантійний лист).
3. Поставка товару проводиться за реальною потребою Замовника частинами (партіями) за накладними, на основі заявок. Кожна партія Товару обов’язково повинна супроводжуватися такими документами:
- Інструкцією по використанню державною мовою
- Мати маркування знаком відповідності технічним регламентам.
Учасник гарантує, що при постачанні будуть в наявності всі вищеперераховані документи до кожної одиниці товару (надати документ в довільній формі).
4. Залишковий термін придатності товару на момент поставки на склад замовника повинен становити не менше 80 % від передбаченого виробником (надати документ в довільній формі).
5. Товар повинен постачатися Замовнику в упаковці підприємства виробника, у тарі, яка забезпечує зберігання при транспортуванні та відповідає установленим стандартам. Для підтвердження учасник надає гарантійний лист «Про дотримання умов зберігання та транспортування». При наявності браку упаковки, порушення цілісності товарів при поставці проводиться заміна якісним товаром протягом 3 (трьох) робочих днів.
6. Учасник повинен гарантувати, що у разі виявлення неякісного товару – він зобов'язаний замінити цей товар, при цьому всі витрати, пов'язані із заміною товару неналежної якості несе Учасник (надати гарантійний лист).
7. Поставка товару повинна здійснюватися за адресою: 80500, Україна, Львівська обл., м. Буськ, вул. Львівська, 77
*Посилання в тендерній документації на конкретні торгівельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, читати як «або еквівалент».
Очікувана вартість предмета закупівлі: розрахунок очікуваної вартості предмета здійснюється замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі з урахуванням Наказу Мінекономіки від 18.02.2020 р. №275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» із змінами від 07.04.2020 р. №649.
Замовником проаналізовано інформацію про ціни з сайту: https://prozorro.gov.ua/ та інших інтернет-ресурсів.