Послуги з ремонту і технічного обслуговування лабораторних аналізаторів (ДК 021:2015:50420000-5 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування медичного та хірургічного обладнання)
ОБҐРУНТУВАННЯ
технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення
(відповідно до пункту 41 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами))
Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником: Послуги з ремонту і технічного обслуговування лабораторних аналізаторів (ДК 021:2015:50420000-5 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування медичного та хірургічного обладнання)
Очікувана вартість та/або розмір бюджетного призначення: 48 000.00 грн. з ПДВ
Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-02-21-010790-a
Кількість: 1 послуга
Термін надання послуг: до 31.12.2025 року.
Місце надання послуг: 80500, Україна, Львівська область, м. Буськ, вул. Львівська, 77
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі
Загальні вимоги:
Технічне обслуговування лабораторних аналізаторів (медичне обладнання) здійснюється згідно графіку планово-технічного обслуговування, погодженого із Замовником, з відповідним записом у технічному журналі (у разі ремонту необхідно проводити заміри вихідних параметрів з видачею відповідних протоколів).
Виконавець зобов’язаний проводити технічне обслуговування лабораторних аналізаторів в обсязі та з періодичністю, передбаченими технічними вимогами та експлуатаційною документацією, забезпечуючи їхню постійну справність і готовність до використання за призначенням.
Технічне обслуговування включає види робіт, що забезпечують справний стан медичного обладнання та його надійну експлуатацію.
Надання послуг здійснюється за місцезнаходженням обладнання: Львівська обл., м.Буськ, вул.Львівська,77.
Обслуговування та ремонт медичного обладнання повинно виконуватися спеціалістами, які мають необхідну кваліфікацію та досвід у цій сфері.
Вартість послуг повинна включати вартість витратних матеріалів для проведення технічного обслуговування та ремонту.
Строк надання послуг – до 31.12.2025 року (включно).
Для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним та кількісним вимогам, учасник у складі тендерної пропозиції повинен гарантувати, що:
- послуги технічного (сервісного) обслуговування аналізаторів будуть надані протягом 3-ох робочих днів з моменту отримання виконавцем заявки від Замовника.
- послуги будуть надаватися спеціалістами (сервісними інженерами), які пройшли відповідне навчання і мають досвід виконання даного виду робіт. Виконавець послуг несе відповідальність за дотриманням своїм представником вимог з охорони праці, пожежної безпеки при виконанні робіт на території Замовника.
- послуги по обслуговуванню даного обладнання будуть надаватися згідно методики та стандартів виробника.
- стабільність та надійність послуги підтверджується Виконавцем гарантією якості. Гарантійний термін на надані послуги буде складати не менше 6 місяців.
- оплата послуг здійснюється після виконання робіт та перевірки їх якості на підставі акта виконаних робіт (наданих послуг) з детальним переліком виконаних робіт.
- вартість послуг буде включати прямі витрати, накладні витрати, прибуток, який планується одержати при виконанні договору, та усі податки та збори, що сплачуються або мають бути сплачені стосовно запропонованих послуг.
- пропозиція, подана на весь комплекс робіт з технічного обслуговування та ремонту та на весь перелік обладнання.
- можливість заміни деталей обладнання, що вийшли з ладу, на оригінальні запчастини.
Відповідність пропозиції технічним вимогам підтверджується шляхом надання інформації за формою:
Таблиця відповідності технічним вимогам
1. Технічне обслуговування аналізатора біохімічного DS 261
№ п/п |
Перелік робіт |
Кількість апаратів |
Кількість робіт |
Можливість виконання зазначених робіт (так/ні) |
1 |
Загальна діагностика |
1 |
2 |
|
2 |
Промивка та обеззараження гідравлічної системи |
1 |
2 |
|
3 |
Очистка промивних станцій |
1 |
2 |
|
4 |
Очистка реакційного ротора |
1 |
2 |
|
5 |
Перевірка механічних налаштувань |
1 |
2 |
|
6 |
Очистка і перевірка оптичного блоку |
1 |
2 |
|
7 |
Перевірка працездатності клапанів гідропневматичної системи |
1 |
2 |
|
8 |
Калібрування голки забору зразків |
1 |
2 |
|
9 |
Калібрування голки забору реагенту |
1 |
2 |
|
10 |
Калібрування датчиків тиску |
1 |
2 |
|
11 |
Очистка та настройка ротора реагентів |
1 |
2 |
|
12 |
Настройка реакційного блоку |
1 |
2 |
|
13 |
Очистка програмного забезпечення від застарілих файлів |
1 |
2 |
|
14 |
Перевірки точності і прецизійності піпетування приладу контрольним розчином |
1 |
2 |
|
15 |
Заміна набору річного обслуговування |
1 |
2 |
|
- Технічне обслуговування аналізаторів гематологічних Abacus Junior 30
№ п/п |
Перелік робіт |
Кількість апаратів |
Кількість робіт |
Можливість виконання зазначених робіт (так/ні) |
1 |
Загальна діагностика |
2 |
4 |
|
2 |
Очистка гідравлічної системи |
2 |
4 |
|
3 |
Очистка голки для відбору зразків |
2 |
4 |
|
4 |
Очистка вакуумного насосу та блоку дозатора |
2 |
4 |
|
5 |
Ручна очистка вимірювальних камер, апертур |
2 |
4 |
|
6 |
Змащення приводів двигунів та направляючих каретки пробовідбірника |
2 |
4 |
|
7 |
Регулювання положення каретки пробовідбірника |
2 |
4 |
|
8 |
Калібрування напруги апертурних електродів вимірювальної камери |
2 |
4 |
|
9 |
Заміна набору річного обслуговування |
2 |
2 |
|
10 |
Відновлення та змащування гідравлічного клапана |
2 |
4 |
|
11 |
Калібрування та проведення контролю якості |
2 |
4 |
|
12 |
Перевірка відтворюваності результатів вимірювання |
2 |
4 |
|
3. Технічне обслуговування аналізатора гематологічного Abacus 380
№ п/п |
Перелік робіт |
Кількість апаратів |
Кількість робіт |
Можливість виконання зазначених робіт (так/ні) |
1 |
Загальна діагностика |
1 |
2 |
|
2 |
Очистка гідравлічної системи |
1 |
2 |
|
3 |
Очистка голки для відбору зразків |
1 |
2 |
|
4 |
Очистка вакуумного насосу та блоку дозатора |
1 |
2 |
|
5 |
Ручна очистка вимірювальних камер, апертур |
1 |
2 |
|
6 |
Змащення приводів двигунів та направляючих каретки пробовідбірника |
1 |
2 |
|
7 |
Регулювання положення каретки пробовідбірника |
1 |
2 |
|
8 |
Калібрування напруги апертурних електродів вимірювальної камери |
1 |
2 |
|
9 |
Заміна набору річного обслуговування |
1 |
1 |
|
10 |
Відновлення та змащування гідравлічного клапана |
1 |
2 |
|
11 |
Калібрування та проведення контролю якості |
1 |
2 |
|
12 |
Перевірка відтворюваності результатів вимірювання |
1 |
2 |
|
4. Технічне обслуговування напівавтоматичної станції (аналізатор імуноферментний PRISMATIС, PLATE WASH)
№ п/п |
Перелік робіт |
Кількість апаратів |
Кількість робіт |
Можливість виконання зазначених робіт (так/ні) |
1 |
Загальна діагностика |
1 |
1 |
|
2 |
Очистка гідравлічної системи |
1 |
1 |
|
3 |
Очистка голок миючої станції, калібрування позицій голок |
1 |
1 |
|
4 |
Очистка датчика вакууму |
1 |
1 |
|
5 |
Калібрування температури |
1 |
1 |
|
6 |
Змащення приводів двигунів та направляючих каретки гребінки мийки |
1 |
1 |
|
7 |
Калібрування положення та очистка промивної гребінки |
1 |
1 |
|
8 |
Калібрування та проведення контролю якості |
1 |
1 |
|
9 |
Перевірка відтворюваності результатів вимірювання |
1 |
1 |
|
10 |
Заміна набору річного обслуговування |
1 |
1 |
|
5. Технічне обслуговування коагулометра Coag 4D
№ п/п |
Перелік робіт |
Кількість апаратів |
Кількість робіт |
Можливість виконання зазначених робіт (так/ні) |
1 |
Загальна діагностика |
1 |
2 |
|
2 |
Калібрування та проведення контролю якості |
1 |
2 |
|
3 |
Перевірка відтворюваності результатів вимірювання |
1 |
2 |
|
6. Технічне обслуговування аналізаторів сечі URI-TEX 300
№ п/п |
Перелік робіт |
Кількість апаратів |
Кількість робіт |
Можливість виконання зазначених робіт (так/ні) |
1 |
Загальна діагностика |
2 |
2 |
|
2 |
Калібрування та проведення контролю якості |
2 |
2 |
|
3 |
Перевірка відтворюваності результатів вимірювання |
2 |
2 |
|
Очікувана вартість предмета закупівлі: розрахунок очікуваної вартості предмета здійснюється замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, відповідно до кількості медичного обладнання, що підлягає обслуговуванню, з урахуванням Наказу Мінекономіки від 18.02.2020 р. №275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» із змінами.
При визначенні очікуваної вартості послуг здійснено аналіз цін на аналогічні послуги з відкритих джерел інформації (Інтернет), використано інформацію про ціни з електронної системи Prozorro (https://prozorro.gov.ua/), розглянуто цінові пропозиції постачальників.
Джерела фінансування закупівлі: кошти НСЗУ та власні кошти підприємства.