A A A K K K
людям із порушенням зору
Комунальне некомерційне підприємство Буської міської ради "Буська центральна районна лікарня"

Послуги з ремонту і технічного обслуговування лабораторних аналізаторів (ДК 021:2015:50420000-5 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування медичного та хірургічного обладнання)

Дата: 28.02.2025 15:07
Кількість переглядів: 3

ОБҐРУНТУВАННЯ

технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення

(відповідно до пункту 41  постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами))

      Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником: Послуги з ремонту і технічного обслуговування лабораторних аналізаторів (ДК 021:2015:50420000-5 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування медичного та хірургічного обладнання)

Очікувана вартість та/або розмір бюджетного призначення: 48 000.00 грн. з ПДВ

Ідентифікатор закупівлі:  UA-2025-02-21-010790-a

Кількість:  1 послуга

Термін надання послуг: до 31.12.2025 року.

Місце надання послуг: 80500, Україна, Львівська область, м. Буськ, вул. Львівська, 77

 

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі

Загальні вимоги:

Технічне обслуговування лабораторних аналізаторів (медичне обладнання) здійснюється згідно графіку планово-технічного обслуговування, погодженого із Замовником, з відповідним записом у технічному журналі (у разі ремонту необхідно проводити заміри вихідних параметрів з видачею відповідних протоколів).

Виконавець зобовязаний проводити технічне обслуговування лабораторних аналізаторів в обсязі та з періодичністю, передбаченими технічними вимогами та експлуатаційною документацією, забезпечуючи їхню постійну справність і готовність до використання за призначенням.

Технічне обслуговування включає види робіт, що забезпечують справний стан медичного обладнання та його надійну експлуатацію.

Надання послуг здійснюється за місцезнаходженням обладнання: Львівська обл., м.Буськ, вул.Львівська,77.

Обслуговування та ремонт медичного обладнання повинно виконуватися спеціалістами, які мають необхідну кваліфікацію та досвід у цій сфері.

Вартість послуг повинна включати вартість витратних матеріалів для проведення технічного обслуговування та ремонту.

Строк надання послуг – до 31.12.2025 року (включно).

 

Для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним та кількісним вимогам,  учасник у складі тендерної пропозиції повинен гарантувати, що:

 - послуги технічного (сервісного) обслуговування аналізаторів    будуть надані протягом 3-ох робочих днів з моменту отримання виконавцем заявки від Замовника.

-  послуги будуть надаватися спеціалістами (сервісними інженерами), які пройшли відповідне навчання і мають досвід виконання даного виду робіт. Виконавець послуг несе відповідальність за дотриманням своїм представником вимог з охорони праці, пожежної безпеки при виконанні робіт на території Замовника.

- послуги по обслуговуванню даного обладнання будуть  надаватися згідно методики та стандартів виробника.

- стабільність та надійність послуги підтверджується Виконавцем гарантією якості. Гарантійний термін на надані послуги буде складати не менше 6 місяців. 

- оплата послуг здійснюється після виконання робіт та перевірки їх якості на підставі акта виконаних робіт (наданих послуг) з детальним переліком виконаних робіт.

- вартість послуг буде  включати прямі витрати,  накладні витрати, прибуток, який планується одержати при виконанні договору, та усі податки та збори, що сплачуються або мають бути сплачені стосовно запропонованих послуг.

      - пропозиція, подана на весь комплекс робіт з технічного обслуговування та ремонту та на весь перелік обладнання.

      - можливість заміни деталей обладнання, що вийшли з ладу, на оригінальні запчастини.

 

Відповідність пропозиції технічним вимогам підтверджується шляхом надання інформації за формою:

Таблиця відповідності технічним вимогам

1. Технічне обслуговування аналізатора біохімічного DS 261

п/п

Перелік робіт

Кількість апаратів

Кількість робіт

Можливість виконання зазначених робіт (так/ні)

1

Загальна діагностика

1

2

 

2

Промивка та обеззараження гідравлічної системи

1

2

 

3

Очистка промивних станцій

1

2

 

4

Очистка реакційного ротора

1

2

 

5

Перевірка механічних налаштувань

1

2

 

6

Очистка і перевірка оптичного блоку

1

2

 

7

Перевірка працездатності клапанів гідропневматичної системи

1

2

 

8

Калібрування голки забору зразків

1

2

 

9

Калібрування голки забору реагенту

1

2

 

10

Калібрування датчиків тиску

1

2

 

11

Очистка та настройка ротора реагентів

1

2

 

12

Настройка реакційного блоку

1

2

 

13

Очистка програмного забезпечення від

застарілих файлів

1

2

 

14

Перевірки точності і прецизійності піпетування

приладу контрольним розчином

1

2

 

15

Заміна набору річного обслуговування

1

2

 

 

  1. Технічне обслуговування аналізаторів гематологічних Abacus Junior 30

п/п

Перелік робіт

Кількість апаратів

Кількість робіт

Можливість виконання зазначених робіт (так/ні)

1

Загальна діагностика

2

4

 

2

Очистка гідравлічної системи

2

4

 

3

Очистка голки для відбору зразків

2

4

 

4

Очистка вакуумного насосу та блоку дозатора

2

4

 

5

Ручна очистка вимірювальних камер, апертур

2

4

 

6

Змащення приводів двигунів та направляючих каретки пробовідбірника

2

4

 

7

Регулювання положення каретки пробовідбірника

2

4

 

8

Калібрування напруги апертурних електродів

вимірювальної камери

2

4

 

9

Заміна набору річного обслуговування

2

2

 

10

Відновлення та змащування гідравлічного

клапана

2

4

 

11

Калібрування та проведення контролю якості

2

4

 

12

Перевірка відтворюваності результатів вимірювання

2

4

 

 

3. Технічне обслуговування аналізатора гематологічного Abacus 380

п/п

Перелік робіт

Кількість апаратів

Кількість робіт

Можливість виконання зазначених робіт (так/ні)

1

Загальна діагностика

1

2

 

2

Очистка гідравлічної системи

1

2

 

3

Очистка голки для відбору зразків

1

2

 

4

Очистка вакуумного насосу та блоку дозатора

1

2

 

5

Ручна очистка вимірювальних камер, апертур

1

2

 

6

Змащення приводів двигунів та направляючих каретки пробовідбірника

1

2

 

7

Регулювання положення каретки пробовідбірника

1

2

 

8

Калібрування напруги апертурних електродів

вимірювальної камери

1

2

 

9

Заміна набору річного обслуговування

1

1

 

10

Відновлення та змащування гідравлічного

клапана

1

2

 

11

Калібрування та проведення контролю якості

1

2

 

12

Перевірка відтворюваності результатів вимірювання

1

2

 

 

4. Технічне обслуговування напівавтоматичної станції (аналізатор імуноферментний PRISMATIС, PLATE WASH)

п/п

Перелік робіт

Кількість апаратів

Кількість робіт

Можливість виконання зазначених робіт (так/ні)

1

Загальна діагностика

1

1

 

2

Очистка гідравлічної системи

1

1

 

3

Очистка голок миючої станції, калібрування позицій голок

1

1

 

4

Очистка датчика вакууму

1

1

 

5

Калібрування температури

1

1

 

6

Змащення приводів двигунів та направляючих каретки гребінки мийки

1

1

 

7

Калібрування положення та очистка промивної гребінки

1

1

 

8

Калібрування та проведення контролю якості

1

1

 

9

Перевірка відтворюваності результатів вимірювання

1

1

 

10

Заміна набору річного обслуговування

1

1

 

 

5.   Технічне обслуговування коагулометра Coag 4D

п/п

Перелік робіт

Кількість апаратів

Кількість робіт

Можливість виконання зазначених робіт (так/ні)

1

Загальна діагностика

1

2

 

2

Калібрування та проведення контролю якості

1

2

 

3

Перевірка відтворюваності результатів вимірювання

1

2

 

 

6. Технічне обслуговування аналізаторів сечі URI-TEX 300

п/п

Перелік робіт

Кількість апаратів

Кількість робіт

Можливість виконання зазначених робіт (так/ні)

1

Загальна діагностика

2

2

 

2

Калібрування та проведення контролю якості

2

2

 

3

Перевірка відтворюваності результатів вимірювання

2

2

 

 

Очікувана вартість предмета закупівлі: розрахунок очікуваної вартості предмета здійснюється замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, відповідно до кількості медичного обладнання, що підлягає обслуговуванню, з урахуванням Наказу Мінекономіки від 18.02.2020 р. №275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» із змінами.

При визначенні очікуваної вартості послуг здійснено аналіз цін на аналогічні послуги з відкритих джерел інформації (Інтернет), використано інформацію про ціни з електронної системи Prozorro (https://prozorro.gov.ua/), розглянуто цінові пропозиції постачальників.

Джерела фінансування закупівлі: кошти НСЗУ та власні кошти підприємства.  


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень