A A A K K K
людям із порушенням зору
Комунальне некомерційне підприємство Буської міської ради "Буська центральна районна лікарня"

«ДК 021:2015: 98310000-9 Послуги з прання і сухого чищення (CPV) (Послуги з прання медичної білизни)»

Дата: 20.03.2023 11:27
Кількість переглядів: 89

 

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі

(відповідно до пункту 41 постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами))

  1. Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в           Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія: Комунальне некомерційне підприємство Буської міської ради»Буська центральна районна лікарня»,м.Буськ ,вул..Львівська 77; код за ЄДРПОУ – 01997633.

Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності : «ДК 021:2015: 98310000-9 Послуги з прання і сухого чищення (CPV) (Послуги з прання медичної білизни)»

Ідентифікатор закупівлі:.             UA-2023-03-20-003308-a

Процедура: Відкриті торги.

  1. Очікувана вартість предмета закупівлі: 249 000,00 грн з урахуванням ПДВ.
  2. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника та з урахуванням вимог нормативних документів у цій сфері.

 

 Обсяги послуг з прання медичної білизни – 6900кг.

Термін надання послуг –по 31.12.2023 року.

 

Порядок надання послуг

Замовник забезпечує приймання послуг за кількістю та якістю через уповноваженого представника та здійснює оплату наданих Учасником послуг у кількості, строки та за цінами  відповідно до умов тендерної пропозиції Учасника та договору про закупівлю.

Учасник отримує забруднену медичну білизну для прання та повертає її замовнику після надання послуг.

Після надання послуг оформляються три екземпляри акту приймального контролю якості та кількості наданих послуг, два з яких передаються Учаснику, а один залишається уповноваженому представнику Замовника.

Якість надання послуг

Приймальний контроль якості та кількості наданих послуг проводиться уповноваженим представником Замовника, який оформляється актом в день здачі випраної медичної білизни.

Належним чином оформлений і підписаний акт є підтвердженням приймання наданих послуг за якістю і кількістю.

Пральня Учасника повинна мати приміщення для забрудненого майна, для миючих, оздоблювальних і відбілюючих матеріалів, сушарню і пральне відділення, розбирання і зберігання чистої білизни та інші необхідні структурні підрозділи.

Особливі умови:

1) Технологічний процес обробки медичної білизни в пральні повинен включати:

підготовчі операції приймання, сортування, комплектування виробничих партій; підготовка води і рідких миючих розчинів, які подаються автоматичною системою дозування;

дезінфекція; прання білизни (прання, нейтралізація, полоскання); віджимання; сушіння білизни; прасування; усунення браку прання; видача медичної білизни Замовнику (Учасник зобов’язаний надати Замовнику детально розписану методику прання та оброблення медичної білизни, а щодо автоматичного дозування миючих та дезінфікуючих середників – опис системи та перелік програм, що використовуються в технологічних процесах).

2) Технологічний процес повинен передбачати можливість прання білизни в розчинних мішках типу Біоблок білизни інфекційних хворих, забруднену кров’ю та іншими біологічними виділеннями. (Учасник зобов’язаний надати Замовнику опис технологічної можливості прання білизни в розчинних мішках, а також гарантійний лист від виробника мішків про їх постачання в необхідній кількості, якості відповідно до умов тендерної документації з зазначенням ідентифікатора закупівлі, а також надати декларацію про відповідність на мішки водорозчинні для прання).

3) Для обробки білизни мають застосовуватися професійні рідкі миючі, вибілюючі та дезінфікуючі засоби, які відповідають санітарно-гігієнічним вимогам (Учасник зобов’язаний надати належні копії висновків санітарно-епідеміологічної експертизи на засоби для обробки та прання білизни, належні копії гарантійних листів товаровиробника на якісне та своєчасне постачання миючих та дезінфікуючих засобів).

4) Забезпечення обов’язкової наявності в технології прання операційної медичної білизни дезінфекційного засобу з ензимними складовими та використання відповідно до методичних рекомендацій (Учасник зобов'язаний надати належні копії гарантійних листів товаровиробника на якісне та своєчасне постачання дезінфікуючого засобу).

5) У разі неякісного прання білизни Учасником має здійснюватись повторне прання та чищення білизни за власний рахунок (Учасник зобов'язаний надати відповідний гарантійний лист).

6) У разі пошкодження випраної медичної білизни має здійснюватись заміна пошкодженої медичної білизни на якісну, рівноцінну медичну білизну (Учасник зобов’язаний надати відповідний гарантійний лист).

7) Випрана та оброблена медична білизна повинна передаватись Замовнику в упаковці, яка буде забезпечувати цілісність, збереження її якості під час транспортування (Учасник зобов’язаний надати відповідний гарантійний лист).

8) Послуги є такими, що не мають негативного впливу на навколишнє середовище, тобто учасник гарантує, що технічні, якісні характеристики послуг відповідають встановленим законодавством нормам. Підтвердження даної інформації забезпечується шляхом надання Учасником довідки у довільній формі з обґрунтуванням даних.

9) Послуги повинні надаватися спеціалістами, які пройшли навчання основам дезінфекційної діяльності. На підтвердження відповідності даній вимозі надати в складі тендерної пропозиції, посвідчення та/або свідоцтво та/або інший документ який підтверджує встановлену вимогу (не менше як на 1го спеціаліста).

 

 

5.         Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: Очікувана вартість послуг предмету закупівлі визначено за результатом моніторингу цін на ринку цих послуг та за моніторингом 3 –х комерційних пропозицій

 

 

 

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень